W dniach od 6 do 10 grudnia 2021 grupa uczniów i nauczycieli realizująca projekt „Delirius” w ramach Turnieju Trójgamicznego Mistrzostw Polski w Projektowaniu Gier brała udział w obozie edukacyjnym w Tarnowie Podgórnym. Obóz jest jedną z nagród dla wszystkich zespołów, które zakwalifikowały się do finału ogólnopolskiego Turnieju.
Przez pierwsze dwa i pół dnia uczestnicy brali udział w intensywnych warsztatach z programowania, grafiki i projektowania, prowadzonych przez trenerów – praktyków z branży. Celem warsztatów było przygotowanie do dalszej samodzielnej pracy z projektem oraz do głównego punktu obozu – game jamu. W trakcie game jamu (odmiana hackathonu – maratonu programowania) uczestnicy muszą w krótkim czasie stworzyć od podstaw kompletną grę komputerową. Nasi obozowicze mieli 24 godziny na stworzenie gry na temat: „Trzy zasady”, przy okazji poznali się nawzajem, ponieważ pracowali w 3-4 osobowych zespołach składających się z uczniów różnych szkół. Prawie wszystkie zespoły sprostały wyzwaniu i w czwartkowe popołudnie zaprezentowały swoje dzieła.
Ostatni dzień obozu był przeznaczony na konsultacje zespołów z trenerami, rozważenie i zaplanowanie kolejnych kroków projektu.
Przez pierwsze dwa i pół dnia uczestnicy brali udział w intensywnych warsztatach z programowania, grafiki i projektowania, prowadzonych przez trenerów – praktyków z branży. Celem warsztatów było przygotowanie do dalszej samodzielnej pracy z projektem oraz do głównego punktu obozu – game jamu. W trakcie game jamu (odmiana hackathonu – maratonu programowania) uczestnicy muszą w krótkim czasie stworzyć od podstaw kompletną grę komputerową. Nasi obozowicze mieli 24 godziny na stworzenie gry na temat: „Trzy zasady”, przy okazji poznali się nawzajem, ponieważ pracowali w 3-4 osobowych zespołach składających się z uczniów różnych szkół. Prawie wszystkie zespoły sprostały wyzwaniu i w czwartkowe popołudnie zaprezentowały swoje dzieła.
Ostatni dzień obozu był przeznaczony na konsultacje zespołów z trenerami, rozważenie i zaplanowanie kolejnych kroków projektu.